Tudományterület szerző szerint "Prantner, Csilla"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 4.

Emri, Zsuzsanna, Antal, Károly, Csordás, Georgina, Prantner, Csilla, Kis-Tóth Lajos (2024) Advantages of EEG monitoring in education In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 174-183.

Prantner, Csilla (2025) Akadálymentességi követelmények a tanulóközpontú online felületek esetében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 49. köt.). Tanulmányok a biológiai tudományok köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Biologiae. p. 151.

Prantner, Csilla (2005) Az elektronikus oktatás lehetőségei a kommunikáció szakos hallgatók képzésében In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 353-359.

Prantner, Csilla, Koczka, Ferenc, Biró, Csaba (2023) Milyen változásokat hozhatnak a kvantumszámítógépek az oktatás területén? In: Módszerek a fenntarthatóság jegyében. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 149-163.

A lista elkészítésének dátuma Tue Aug 5 15:37:03 2025 CEST.