Perjés, István (2003) Az iskola mítosza : Az iskola társadalompedagógiai értelmezése. Budapest, Aula. ISBN 9639478393
Perjés, István, Majorosi, Anna (1999) Das Torten-Modell als Basis des qualitativen Lehrerfort- und –weiterbildungssystems von morgen In: A pedagógus-továbbképzés problématára. Székesfehérvár; Budapest, OKKER Kiadó; Kodolányi János Főiskola. pp. 311-329.
Perjés, István, Schwendtner, Tibor (2017) Intézményesült eszmék az európai egyetem történetében és mai gyakorlatában In: Egyetem - eszme és valóság. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 7-14. ISBN NEM RÉSZLETEZETT
Perjés, István (1999) Jewish Primary Schools in Hungary Until 1944 : The Year of the Holocaust of Hungarian Jewry. JEWISH BIBLE QUARTERLY - DOR LEDOR. (16). pp. 100-106. ISSN 0792-3910
Perjés, István (1999) Markorientierte Qualität in der Lehrerfortbildung In: A pedagógus-továbbképzés problématára. Székesfehérvár; Budapest, OKKER Kiadó; Kodolányi János Főiskola. pp. 77-91.
Perjés, István (2018) Nevelésfilozófiai rétegződések : A megértés, a szabadság, az önazonosság és a cselekvőképesség problematikája az intézményes pedagógiában. In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 155-195.
Perjés, István (2018) Nevelésflozófai rétegződések. A megértés, a szabadság, az önazonosság és a cselekvőképesség problematikája az intézményes pedagógiában In: A filozófia lehetséges szerepei a neveléstudományban. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 155-195.