Medovarszki, István (2020) Freinet nyomán az informális csoportorientált foglalkoztató térben In: Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra. Komárno, International Research Institute s.r.o.. pp. 81-90.
Medovarszki, István (2020) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2020 : Reformpedagógiai és tantárgy-pedagógiai tanulmányok : [Tanulmányok a csoportos tanulásszervezés sajátos gyakorlatairól]. Békéscsaba, Magánkiadás. ISBN 978-615-00-9952-1
Medovarszki, István (2021) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021 : Pedagógiai, neveléstudományi és szakmódszertani tanulmányok. Békéscsaba, Magánkiadás. ISBN 978-615-01-4121-3
Medovarszki, István (2023) Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2022 : Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok az iskola belső világából. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó.
Medovarszki, István (2021) A finn oktatási rendszer sajátosságai a tanári professzió szemszögéből In: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021. Békéscsaba, Magánkiadás. pp. 215-223.
Medovarszki, István (2024) A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 45. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica [Tanári professzió – Közösségi tanulás – Iskolapedagógia]. 45. pp. 99-122.
Medovarszki, István (2020) A pedagógiai flexibilitás lehetőségei és a neveléstudományi beágyazottság elemzése az informális csoportorientált foglalkoztató tér tanulásszervezésében Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 43. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 77-93. ISSN 2630-9742
Medovarszki, István (2023) A szociális készségek szerepe a kooperatív szemléletű, kollaborációra építő csoportmunkában In: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2022. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 85-100.
Medovarszki, István (2019) A tanulók képzését és személyiségformálását meghatározó tényezők a budapesti Református Főgimnáziumban a Pál utcai fiúk korában Az Eszterházy Károly Egyetem tudományos közleményei (Új sorozat 42. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány köréből = Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio Paedagogica. pp. 25-44. ISSN 2630-9742