Estefánné Varga, Magdolna, Ludányi, Ágnes (2004) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 31. köt.). Tanulmányok a pszichológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Psychologiae Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Dávid, Mária, Estefánné Varga, Magdolna, Ludányi, Ágnes (2007) Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 34. köt.). Tanulmányok a pszichológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Psychologiae [ARION : Studies from the Field of Applied Psychology and Social Pedagogy] Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
Ludányi, Ágnes, Szilágyi, István (2016) Az internet használatával kapcsolatos attitűdök vizsgálata In: Az IKT eszközök szociálpedagógiai vonatkozásai. Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 9-52.
Ludányi, Ágnes (2014) Tanulmány „A pszichiátriai- és szenvedélybetegséggel küzdők családtagjaival készült interjúk” alapján Eger, Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. ISBN 978-615-5250-51-4
Ludányi, Ágnes (2002) A megváltozott tanárszerepek és korszerű értelmezésük a pedagógusképzésben : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 13-27. ISSN 1587-9496
Ludányi, Ágnes (2004) Önismeret - pályaszocializáció Az Eszterházy Károly Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 31. köt.). Tanulmányok a pszichológiai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Psychologiae. pp. 41-46. ISSN 1786-5085
Bodnár, Gabriella, Estefánné Varga, Magdolna, Ludányi, Ágnes (1994) A személyiségközpontúság érvényesítésének lehetőségei a pedagógusképzésben Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 22. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány és a pszichológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Pedagogica et Psychologica. pp. 123-138. ISSN 1216-4224