Tudományterület szerző szerint "Koltay, Tibor"

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 14.

Folyóiratcikk - Journal article

Koltay, Tibor (2022) Az infodémia és az írástudások Performa. 13. ISSN 2498-731X

Koltay, Tibor (2016) Data Governance, Data Literacy and the Management of Data Quality IFLA Journal. 42 (4). pp. 303-312.

Koltay, Tibor (2017) Data literacy for researchers and data librarians Journal of Librarianship and Information Science. 49 (1). pp. 3-14. ISSN 09610006

Koltay, Tibor (2017) Egy „örökzöld téma”: az információs túlterhelés Információs Társadalom. 17 (3). pp. 39-54. ISSN 1587-8694

Koltay, Tibor (2018) New literacies meet school pedagogy: preliminary considerations Paideia (VI/1.). pp. 53-62. ISSN 2631-1666

Koltay, Tibor (2020) Some thoughts on visual literacy education Paideia. 6. (2.). pp. 51-61.

Koltay, Tibor (2017) The bright side of information : Ways of mitigating information overload. JOURNAL OF DOCUMENTATION. 73 (4). pp. 767-775.

Könyv - Book

Furcsa, Laura, Koltay, Tibor, Kissné Bernhardt, Renáta (2018) Paideia (6/1.) : Az Eszterházy Károly Egyetem Jászberényi Campusának online folyóirata. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Koltay, Tibor (2020) Paideia (6/2.) : Az Eszterházy Károly Egyetem Jászberényi Campusának online folyóirata. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó.

Könyvrészlet - Book section

Koltay, Tibor (2020) Hogyan lett az információs műveltségből MIL? In: Tudomány régen és most: mit kutatunk másként? : Tudományos konferencia tanulmánykötete. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 39-45.

Koltay, Tibor (2017) Information overload in a data-intensive world : ”. In (ed.) : . Cham: , 2017. pp. 197-217. In: Understanding Information. Cham, Springer International Publishing. pp. 197-217. ISBN 978-3-319-59089-9

Tomori, Tímea, Koltay, Tibor, Grigas, Vincas (2021) Középiskolai tanárok információs műveltségi attitűdjei egy nemzetközi kérdőíves vizsgálat eredményeinek tükrében In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 300-310.

Koltay, Tibor (2007) A forrásközpont oktató szerepe és az információs műveltség In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 125-130.

Koltay, Tibor (2018) A kritikai információs műveltség pedagógiai útjai In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 34-39.

A lista elkészítésének dátuma Sat Apr 20 12:38:27 2024 CEST.