Cornell, Richard (2007) ELearning's Many Faces, Issues, and Potential In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 363-370.
Pan, Cheng-Chang, Sullivan, Michael, Corbeil, Rene, Cornell, Richard (2007) The Effect of the Type of Task on Virtual Team Interaction in Computer-Supported Collaborative Learning In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 269-273.
Pan, Cheng-Chang, Sivo, Stephen, Garcia, Francisco, Goldsmith, Clair, Cornell, Richard (2015) Technology and Me—What Do Students Think? In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 265-274.