Bohony, Pál (1997) Hallásellenőrző készülék a zenetanár-képzésben Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 23. köt.). Tanulmányok az oktatástechnológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Technicae Metodi Eger, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola. pp. 138-144. ISSN 1417-0868
Bohony, Pál, Bohony, Mária (2005) Egyetemi hallgatók tanulási stílusai In: Agria Media 2004 : A digitális identitás az útlevelünk Európába. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 589-595.
Bohony, Pál (2007) Oktatástechnológusok és tanárjelöltek néhány tanulási jellemzője In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 219-224.
Molnár, Endréné, Bohony, Pál (2007) A fogalomrendszerezés, mint optimalizálási tényező az oktatástechnológiában In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 41-43.
Bohony, Mária, Bohony, Pál (2003) Óravezetési stílus az oktatástechnológiában In: Agria Media 2002 : Az elektronikus tanulás a III. évezred pedagógiai kihívása. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 499-504.