Bodnár, Gabriella (1991) Alsó tagozatos gyerekek tanulmányi teljesítménykudarcát befolyásoló tényezők vizsgálata : (Különös tekintettel a gyermek—felnőtt interperszonális kapcsolatára). Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 20. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány és a pszichológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio paedagogica et psychologica. pp. 75-81. ISSN 2039-1422
Bodnár, Gabriella (1993) Főiskolás hallgatók szülőföldfogalma Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 21. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány és a pszichológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Paedagogica et Psychologica. pp. 307-310. ISSN 1216-4224
Bodnár, Gabriella (1987) Kemény Gábor pedagógiai törekvései Az Egri Ho Si Minh Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 18/4. köt.) = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Neveléstudomány Eger, Ho Si Minh Tanárképző Főiskola. pp. 15-22.
Bodnár, Gabriella (1996) Tehetséges emberek életútját befolyásoló szociokulturális környezet vizsgálata Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 21. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány és a pszichológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Paedagogica et Psychologica. pp. 297-306. ISSN 1216-4224
Bodnár, Gabriella, Estefánné Varga, Magdolna, Ludányi, Ágnes (1994) A személyiségközpontúság érvényesítésének lehetőségei a pedagógusképzésben Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 22. köt.). Tanulmányok a neveléstudomány és a pszichológia köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Pedagogica et Psychologica. pp. 123-138. ISSN 1216-4224