Érsek, Attila (2020) Digitális eszközök tanulókra vonatkozó kognitív hatásainak feltáró jellegű kismintás kutatásai In: A kultúraváltás hatása az oktatásra: tanulmányok a digitális átállás iskolára gyakorolt hatásáról. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 162-183.
Érsek, Attila (2015) Hatással van-e a web 2.0 a tanítási-tanulási folyamatra? In: Agria Media 2014 : „A humán teljesítménytámogató technológia kora következik; tudásteremtés, értékőrzés, munkavégzés digitális eszközökkel.”. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 275-283.
Érsek, Attila (2024) Hibrid oktatáshoz kapcsolódó kutatási eredmények történelmi források feldolgozásával 11-12. évfolyamon In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 202-215.
Érsek, Attila (2021) Történelmi forrásokhoz kapcsolódó kritikai gondolkodásfejlesztés tapasztalatai In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 179-198.
Érsek, Attila (2018) A történelmi kritikai gondolkodás kognitív elemeinek fejlesztési, tesztelési lehetőségei értelmező képelemzés segítségével web 2.0-ás tanulási környezetben In: Agria Média 2017. Eger, Líceum Kiadó. pp. 91-97.