Magyar, Ágnes, Ambrús, Enikő Martina (2024) A digitális munkarend tapasztalatai pedagógusszemmel: kerekasztal-beszélgetés a Jászság középiskolai tanáraival Paideia. 14 (1). pp. 171-187.
|
pdf
171_magyar.pdf Download (1MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
A Covid-pandémia okozta digitális munkarendre történő átállás 2020 márciusában váratlanul érte a köznevelési intézmények pedagógusait és tanulóit is. Mind a tanárok, mind a diákok oldaláról megterhelő időszak volt, ugyanakkor számos ponton fejlődést is hozott. Tanulmányunkban a Jászság középiskolái által delegált pedagógusok részvételével készült kerekasztal-beszélgetésen (2021) elhangzottakat szeretnénk ismertetni. A beszélgetésen a résztvevők a Jászság hat középiskolájából érkeztek, és összesen 11 pedagógus vett részt a diskurzusban. Az eszmecsere eredményeként kirajzolódtak a digitális munkarendben történő oktatás negatív és pozitív hatásai is
| Mű típusa: | Folyóiratcikk - Journal article |
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Magyar, Ágnes NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Ambrús, Enikő Martina NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Nyelv: | magyar |
| Kötetszám: | 14 |
| DOI azonosító: | 10.33034/Paideia.2024.1.171 |
| Felhasználó: | Tibor Gál |
| Dátum: | 02 Okt 2024 15:28 |
| Utolsó módosítás: | 05 Dec 2024 10:31 |
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8233 |
![]() |
Tétel nézet |
