Dróntechnológia az osztályteremben: drónok használata a stem oktatásban

Tomolya, Róbert (2024) Dróntechnológia az osztályteremben: drónok használata a stem oktatásban In: Agria Média 2023. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 234-246.

A teljes szöveg nem érhető el a repozitóriumban. [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.17048/AM.2023.234

Absztrakt (kivonat)

Az oktatásban alkalmazott drónok fejlesztik a diákok technikai, programozási és problémamegoldó készségeit. A tanulmány megpróbálja összefoglalni, ismertetni, hogy miként integrálhatók ezek a drónok a különböző tantárgyakba, például a programozásba, a fizikába és a matematikába. A drónok használata révén interaktív és élményalapú tanulási környezet hozható létre, amely elősegíti a diákok aktív részvételét és elköteleződését. A drónok az utóbbi években egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek mind a hobbi, mind az ipari alkalmazások területén. A DJI TelloEdu és a Robomaster TT egy kisméretű, könnyen kezelhető drón, amely ideális eszköz a programozás és a robotika alapjainak elsajátításához.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Tomolya, Róbert
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: drónok az oktatásban, DJI Tello Edu, Robomaster TT, programozás, STEM oktatás
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.17048/AM.2023.234
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Szep 2024 10:11
Utolsó módosítás: 25 Szep 2024 10:11
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/8208
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet