Képeskönyveket az iskolába

Daróczi, Gabriella (2022) Képeskönyveket az iskolába In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 97-104.

[thumbnail of 97_Daróczi.pdf] pdf
97_Daróczi.pdf

Download (1MB) [error in script]
Hivatalos webcím (URL): https://doi.org/10.46403/Reflexiok.2022.97

Absztrakt (kivonat)

A köznevelés és az alsófokú közoktatás intézményeiben a nevelést és oktatást szabályozó dokumentumok mindegyike fókuszban tartja a szövegértési készség fejlesztését, ami a narratív gondolkodási képesség fejlesztésétől elválaszthatatlan. E fejlesztési irányhoz biztosít a gyermekek és a pedagógusok számára is motiváló eszközt több, a könyv hagyományait megőrizve megújító kortárs könyvtárgy. A tanulmányban ezek közül időben a legutóbbi változatok narratív készségre gyakorolt fejlesztő hatásával kapcsolatosan fogalmazok meg iránymutatásokat.

Mű típusa: Könyvrészlet - Book section
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Daróczi, Gabriella
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Kulcsszavak: szövegértési készség, narratív gondolkodási képesség, képeskönyv, alsófokú oktatás
Nyelv: magyar
DOI azonosító: 10.46403/Reflexiok.2022.97
Felhasználó: Tibor Gál
Dátum: 25 Nov 2022 10:16
Utolsó módosítás: 29 Nov 2022 09:36
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7522
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet