Daróczi, Gabriella (2022) Képeskönyveket az iskolába In: Reflexiók a neveléstudomány legújabb problémáira. Eger, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó. pp. 97-104.
| 
              
pdf
 97_Daróczi.pdf Download (1MB) [error in script]  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A köznevelés és az alsófokú közoktatás intézményeiben a nevelést és oktatást szabályozó dokumentumok mindegyike fókuszban tartja a szövegértési készség fejlesztését, ami a narratív gondolkodási képesség fejlesztésétől elválaszthatatlan. E fejlesztési irányhoz biztosít a gyermekek és a pedagógusok számára is motiváló eszközt több, a könyv hagyományait megőrizve megújító kortárs könyvtárgy. A tanulmányban ezek közül időben a legutóbbi változatok narratív készségre gyakorolt fejlesztő hatásával kapcsolatosan fogalmazok meg iránymutatásokat.
| Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section | 
|---|---|
| Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Daróczi, Gabriella NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző  | 
        
| Kapcsolódó URL-ek: | |
| Kulcsszavak: | szövegértési készség, narratív gondolkodási képesség, képeskönyv, alsófokú oktatás | 
| Nyelv: | magyar | 
| DOI azonosító: | 10.46403/Reflexiok.2022.97 | 
| Felhasználó: | Tibor Gál | 
| Dátum: | 25 Nov 2022 10:16 | 
| Utolsó módosítás: | 29 Nov 2022 09:36 | 
| URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7522 | 
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        