Komló, Csaba (2021) 3D eszközök az oktatásban In: Agria Média 2020. Eger, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó. pp. 342-360.
pdf
342_360_Komló.pdf Download (1MB) [error in script] |
Absztrakt (kivonat)
Ahogyan életünk egyre több színterén, így az oktatásban is kiemelten fontos szerepet játszanak a digitális eszközök. Ezek az eszközök életünket gyakran könnyebbé, tevékenységeinket hatékonyabbá teszik, az oktatásban pedig – többek között – ezektől az eszközöktől várjuk az élményszerűség megvalósítását. A minket körülvevő, az adatok, információk, ingerek millióit ránk szabadító virtuális környezet egyik hátránya, hogy a gyerekek hozzászoknak a mindig új, mindig érdekes, vizuálisan vonzó formában megjelenő tartalmakhoz, és erre az oktatásnak is reagálnia kell. A reakció egyik iránya, hogy olyan technikai eszközöket és módszertani megoldásokat integrálunk az oktatási folyamatba, amelyek képesek megragadni és fenntartani a tanulók érdeklődését. Míg a kilencvenes években a multimédia, később az internet, a web 2.0, a közösségi háló majd a mobil applikációk töltötték be ezt a szerepet, addig mára a 3D eszközök kerültek a figyelem középpontjába.
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Komló, Csaba NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Kulcsszavak: | virtuális valóság, 3D nyomtatás |
Nyelv: | magyar |
DOI azonosító: | 10.17048/AM.2020.342 |
ISBN: | 978-963-496-199-4 |
Felhasználó: | Tibor Gál |
Dátum: | 02 Szep 2021 15:19 |
Utolsó módosítás: | 02 Szep 2021 15:19 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/7058 |
Tétel nézet |