Tóth, Ágnes, Pentelényi, Pál, Tóth, Péter
(2007)
Virtual Learning Aspects of Curriculum Development in Engineering Education
In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez.
Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó.
pp. 206-215.
Mű típusa: |
Könyvrészlet
|
Szerző: |
Szerző neve | MTMT azonosító | ORCID azonosító | Közreműködés |
---|
Tóth, Ágnes | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Pentelényi, Pál | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző | Tóth, Péter | NEM RÉSZLETEZETT | NEM RÉSZLETEZETT | Szerző |
|
Kapcsolódó URL-ek: |
|
Nyelv: |
angol |
ISBN: |
963 9417 09 2 |
Felhasználó: |
Krisztina Radics
|
Dátum: |
10 Júl 2020 14:27 |
Utolsó módosítás: |
10 Júl 2020 14:27 |
URI: |
http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6219 |
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
|
Tétel nézet |