Tóth, Ágnes, Pentelényi, Pál, Tóth, Péter (2007) Virtual Learning Aspects of Curriculum Development in Engineering Education In: Agria Media 2006 : A digitális tanítási-tanulási környezet új tanári kompetenciákat és növekvő tanulási teljesítményt feltételez. Eszterházy Károly Főiskola Líceum Kiadó. pp. 206-215.
pdf
206_215_Tóth_Pentelényi_Tóth.pdf Download (410kB) [error in script] |
Mű típusa: | Könyvrészlet - Book section |
---|---|
Szerző: | Szerző neve Email MTMT azonosító ORCID azonosító Közreműködés Tóth, Ágnes NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Pentelényi, Pál NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző Tóth, Péter NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT NEM RÉSZLETEZETT Szerző |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Nyelv: | angol |
ISBN: | 963 9417 09 2 |
Felhasználó: | Krisztina Radics |
Dátum: | 10 Júl 2020 14:27 |
Utolsó módosítás: | 10 Júl 2020 14:27 |
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/6219 |
Tétel nézet |