Orosz, Gyuláné (1993) Motiváció a matematika tanárok képzésében. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei (Új sorozat 21. köt.). Tanulmányok a matematikai tudományok köréből = Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Sectio Mathematicae. pp. 221-234. ISSN 1216-6014
pdf
Orosz_221-234.pdf Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
(Motivation at the mathematics teachers training) This paper is about an experiment connected with motivation and our experiences. The structure of this paper is as follows: Introduction, some models about motivation at the mathematics teaching, conclusion about our lessons.
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző: |
|
||||||||
Nyelv: | magyar | ||||||||
ISSN: | 1216-6014 | ||||||||
Felhasználó: | Olga Fenyvesi | ||||||||
Dátum: | 29 Máj 2020 11:53 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 29 Máj 2020 11:53 | ||||||||
URI: | http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/4260 |
Tétel nézet |