Money as empirical phenomenon as seen from a child's perspective: A study for understanding the world of economics from children's perspective

Raszka, Renáta (2018) Money as empirical phenomenon as seen from a child's perspective: A study for understanding the world of economics from children's perspective Paideia (VI/1.). pp. 77-90. ISSN 2631-1666

[thumbnail of 77-90_Raszka.pdf] pdf
77-90_Raszka.pdf

Download (252kB) [error in script]
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Raszka, Renáta
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Kapcsolódó URL-ek:
Nyelv: Angol
DOI azonosító: 10.33034/PAIDEIA.2018.6.1.77
ISSN: 2631-1666
Felhasználó: Lilla Gyurgyik
Dátum: 25 Máj 2019 06:33
Utolsó módosítás: 29 Máj 2019 10:46
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/3831
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet