A megváltozott tanárszerepek és korszerű értelmezésük a pedagógusképzésben

Ludányi, Ágnes (2002) A megváltozott tanárszerepek és korszerű értelmezésük a pedagógusképzésben : Doktori (PhD) értekezés. Az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola tudományos közleményei. Tanulmányok a gazdaság- és társadalomtudományok köréből : Minerva küszöbén = Acta Academiae Agriensis. Sectio Scientiarium Economicarum et Socialium. pp. 13-27. ISSN 1587-9496

[thumbnail of 13-27_Ludanyi.pdf]
Előnézet
pdf
13-27_Ludanyi.pdf

Download (8MB) | Előnézet [error in script]
Mű típusa: Folyóiratcikk - Journal article
Szerző:
Szerző neve
Email
MTMT azonosító
ORCID azonosító
Közreműködés
Ludányi, Ágnes
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szerző
Megjegyzés: Védés helye és ideje: ELTE BTK. Budapest, 2000
Nyelv: magyar
ISSN: 1587-9496
Felhasználó: Adrien Kiss
Dátum: 24 Júl 2018 11:40
Utolsó módosítás: 24 Júl 2018 11:40
URI: http://publikacio.uni-eszterhazy.hu/id/eprint/1447
Műveletek (bejelentkezés szükséges)
Tétel nézet Tétel nézet